انتصاب سرپرست و مسوول فنی بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) کازرون
.
طی حکمی از سوی معاون
درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، سرپرست و مسوول فنی بیمارستان حضرت ولیعصر(عج)
شهرستان کازرون، منصوب شد.
به گزارش روابط عمومی
دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در متن حکم دکتر «عبدالخالق کشاورزی» خطاب به دکتر
«سجاد شرافت» آمده است:
با سلام و ا حترام
نظر به مراتب تعهد و شایستگی
و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به عنوان سرپرست و مسوول فنی بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) کازرون منصوب می گردید تا با استعانت از
الطاف الهی و حسن تدبیر در انجام امـور محـوله، برابر ضوابط و مقررات قانونی و
شرعی انجـام وظیفه نمایید.
امیدوارم با توکل به خداوند متعال و
تعامل شایسته با مدیران حوزه سلامت دانشگاه و همکاری سازنده برون بخشی در ارتقاء
کیفیت خدمات درمانی با استفاده از تمامی توان همکاران آن مرکز موفق و مؤید باشید؛
توفیق روزافزون شما را از خداوند منان آرزومندم.
اهم
انتظارات اینجانب از جنابعالی به شرح ذیل می باشد:
1- تسریع در راه اندازی کلینیک ویژه و پیگیری تجهیز
مرکز جامع سرطان در هفته دولت.
2- مدیریت و ارتقای توانمندی پرسنل و پزشکان محترم در
جهت ارایه خدمات درمانی مطلوب و حفظ کرامت انسانی همکاران و مراجعان.
3- تدوین برنامه عملیاتی منطبق با سیاست های این
معاونت همراه با پایش و گزارش عملکرد دوره ای.
4- استفاده حداکثری از توانمندی های مجمع خیرین
سلامت، سازمان ها و نهادهای برون بخشی.
5- اولویت در پرداخت های پرسنل و پزشکان.
6- نظارت مؤثر بر
کلیه فرآیندهای هزینه درآمد، تدارکات و تجهیزات مرکز با
رویکرد اقتصاد مقاومتی و کارشناسی امور در کمیته های تخصصی و اعلام گزارش ماهیانه
به این معاونت.
7- رعایت اصول و سلسله مراتب اداری و وقت گذاری مناسب
در پیگیری امور اداری.
8- به کارگیری حداکثر توانمندی مجموعه تحت مدیریت در
جهت ارتقای شاخص های درمانی.
9- انجام بازدیدهای سرزده در ساعات مختلف شبانه روز و
اعلام گزارش به اینجانب.
دکتر عبدالخالق کشاورزی
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز
نظر دهید